Стейкхолдери кафедри психології

Стейкхолдери (англ. Stakeholders) ‒ зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.

Зовнішні стейкхолдери:

– держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО і основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;

– регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;

– роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери, наукові установи, заклади вищої освіти, заклади професійної (професійно-технічної) освіти), які зацікавлені в компетентних фахівцях;

– школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору ЗВО;

– освітні установи різних типів та видів, які розташовані в регіоні ЗВО;

– різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.

Внутрішні стейкхолдери:

– різні категорії осіб, що отримують освіту (здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти, вільні слухачі, аспіранти та докторанти) та їх батьки;

– науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.

Діяльність стейкхолдерів поширюється на освітні програми, що впроваджуються на кафедрі психології, де безпосередньо відбувається формування освітнього процесу через надання пропозицій та участь у засіданнях робочих груп щодо розробки та оновлення освітніх програм.

Головними завданнями, що постають перед внутрішніми і зовнішніми групами стейкхолдерів, щодо успішної реалізації освітніх програм є:

– сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;

– сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;

– брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм освітніх компонентів, методичного забезпечення освітнього процесу, тощо);

– впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання освітніх компонентів, практичної підготовки, науково-дослідної роботи, тощо;

– впливати на розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;

– впливати на оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;

– впливати на вибір технологій і методів викладання освітніх компонентів, якість їх методичного забезпечення; якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі; якість матеріально-технічної бази спеціальності; якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти; якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;

– визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій у виробництві та управлінні економічною діяльністю на сучасних виробництвах;

– сприяти проходженню виробничих, дослідницьких, педагогічних практик та ознайомлення з інноваціями з діяльністю на сучасних виробництвах та інноваційними підходами в організації освітньої, науково-дослідної діяльності;

– надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях та наукових розробках.

Стейкхолдери освітньо-професійної програми «Консультативна психологія»

Фото_Вероні В.В.

 Вероні Вікторія Василівна

магістр психології, магістр права, сертифікований психолог у методі позитивної транскультуральної психотерапії, soft skills тренер, експерт освітніх проєктів, випускниця другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія факультету історичної і соціально-психологічної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Фото_Кузьменко Т.М.

Кузьменко Тетяна Миколаївна

Внутрішній рецензент ОПП «Консультативна психологія»

Консультант психолого-медико-педагогічної консультації Університету Григорія Сковороди в Переяславі; викладач курсів підвищення кваліфікації психологічних кадрів; керівник навчально-наукової лабораторії арттерапії та інноваційних технологій психологічного консультування.

Фото_Півень І.О

Півень Інна Олександрівна

внутрішній стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»,

здобувачка магістерського рівня вищої освіти спеціальність 053 Психологія Університету Григорія Сковороди в Переяславі, військовий фельдшер, начальник медичної служби батальйону Національної гвардії України.

Фото_Черкас О.О.

Черкас Олександр Олександрович

Внутрішній стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»,

здобувач магістерського рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія Університету Григорія Сковороди в Переяславі, співзасновник та голова громадської організації «НЕ ЦЬКУЙ», учитель української мови та літератури SchoolToGo, експерт Освітнього центру «Я і моя школа», освітніх програм Німецького культурного центру «Гете-Інститут» при Посольстві Федеративної Республіки Німеччина в Україні, Українського інституту книги, сертифікований тренер НУШ, тренер проєкту «Єдині».

Фото_Бевз Г.М.

Бевз Галина Михайлівна

стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»,

докторка психологічних наук, професорка, завідувачка лабораторії психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН
України; професорка навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.

ResearcherID F-9083-2019

ORCID 0000-0003-2487-5429

DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-11-5

Профіль вченого у GoogleScholar 
https://scholar.google.com.ua/citations?user=gG5SFi8AAAAJ&hl=ru

Фото_Задорожний С.В.

Задорожний Сергій Вікторович

зовнішній стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»,

директор Черкаського обласного клінічного госпіталю ветеранів війни, лікар вищої кваліфікаційної категорії з організації і управління охороною здоров’я, магістр державної служби; нагороджений відзнакою Президента України Ювілейною медаллю «25 років Незалежності України» (2016 р.). Розробник методичних вказівок до тематичного удосконалення практичних психологів лікувально-профілактичних закладів.

Фото_Панок В.Г.

Панок Віталій Григорович

зовнішній стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»,

директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України, доктор психологічних наук, професор

Фото_Шандрук С.К.

Шандрук Сергій Костянтинович

Стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»

доктор психологічних наук, професор кафедри психології та соціальної роботи, директор навчально-наукового центру моніторингу якості освіти та методичної роботи Західноукраїнського національного університету (м. Тернопіль).

Фото_Шевенко А.М.

Шевенко Алла Миколаївна

стейкголдер ОПП «Консультативна психологія»

кандидат психологічних наук, молодший науковий співробітник відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України

Наукова та академічна спільнота

Кузікова Світлана

 Кузікова Світлана Борисівна

доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Рецензія

Шандрук Рецензія 2

Шандрук Сергій Костянтинович

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та соціальної роботи, начальник відділу моніторингу якості освіти та методичної роботи Тернопільського національного економічного університету

Рецензія

Кокун Олег Матвійович

Кокун Олег Матвійович

доктор психологічних наук, професор, заступник директора з науково-інноваційної роботи Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, член-кореспондент НАПН України

Рецензія

Малиношевська

Малиношевська Альона Василівна

 кандидат педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України

Рецензія

Професійна спільнота

Кучеренко Є.В.

Кучеренко Єгор Валерійович

кандидат психологічних наук, доцент, Голова громадської організації «Українська асоціація психосинтезу та психотерапії»

Відгук-рецензія

Дмитрик Іван Ярославович

 Дмитрик Іван Ярославович

 магістр психології, керівник громадської організації «Асоціація ресурсної психології та психотерапії»

Рецензія-відгук

Помилуйко

Помилуйко Віра Юріївна

доктор психологічних наук, доцент; сертифікований фахівець із підготовки та розвитку персоналу за європейськими стандартами (Європейський центр HRM-Europe); керівник корпоративного університету «Getwin», менеджер із навчання та розвитку персоналу (Training&Development Manager) у компанії Betinvest Ltd.

Відгук

Випускники

Костіна Тетяна Олександрівна

Костіна Тетяна Олександрівна

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, соціальної роботи та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського
Кролівець Юлія Віталіївна

Кролівець Юлія Віталіївна

 кандидат психологічних наук, заступник декана з навчальної роботи факультету історичної s соціально-психологічної освіти
Університету Григорія Сковороди в Переяславі

Відгуки та пропозиції

ОКР Бакалавр

Панок

Панок Віталій Григорович

 член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки, член Президії НАПН України, директор Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи НАПН України

Шандрук Рецензія 2

Шандрук Сергій Костянтинович

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та соціальної роботи, начальник відділу моніторингу якості освіти та методичної роботи Тернопільського національного економічного університету

Рецензія

Усик О.Ф.

Усик Олена Федорівна

 кандидат педагогічних наук, доцент, керівник навчально-наукового центру забезпечення якості освіти

Дмитрик Іван Ярославович

 Дмитрик Іван Ярославович

 магістр психології, керівник громадської організації «Асоціація ресурсної психології та психотерапії»

Рецензія-відгук

Гонтар

Гонтар Юлія Володимирівна

 магістр психології, фахівець відділення персоналу, соціально-гуманітарної роботи та планування (позаштатний радник з гендерних питань) Центру оперативного зв’язку, телекомунікаційних систем та інформаційних технологій ДСНС України

Хараджи

Хараджі Лілія Олександрівна

 магістр психології, практичний психолог Служби психолого-соціальної реабілітації Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни

Ксьонз

Ксьонз Володимир

 студент сп.053 Психологія

ОКР Магістр

Панок

Панок Віталій Григорович

член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки, член Президії НАПН України, директор Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи НАПН України

Шандрук Рецензія 2

Шандрук Сергій Костянтинович

доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та соціальної роботи, начальник відділу моніторингу якості освіти та методичної роботи Тернопільського національного економічного університету

Рецензія

Волошина

Волошина Валентина Віталіївна

доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри теоретичної та консультативної психології Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Гріненко

Гріненко Юрій Олександрович

кандидат медичних наук, доцент, директор Українського державного медико-соціального центру ветеранів війни

Москалик

Москалик Вікторія Вікторівна

кандидат філософських наук, магістр психології, викладач психологічних дисциплін, психолог-консультант, практичний психолог відділення мобільної паліативноі допомоги дітям КНП «Київський міський дитячий діагностичний центр»